Direktlänk till inlägg 15 oktober 2008

Hemlös

Av Marie - 15 oktober 2008 00:09

Kontakt annons


Söker fast boende, året runt. I Åre förstås. Är en glad och social människa som behöver tak över huvudet. Kan tänka mig del i lägenhet, ej del i rum. Har fast inkomst, är 21 år.


Kontakta mig på marieerixon@hotmail.com


Några frågor?


Varför i hela helvete ska det vara så svårt att hitta någonstans att bo?

Jag ringde årehus idag, och det är 143 st som har anmält sig på 1an som ligger här brevid. Jag låg på tjugonde plats på en lägenhet i Duved.

Vart fan ska jag ta vägen till vinter?

Ska jag behöva köpa en tält säng och ställa upp på Sibylla varje kväll


Det byggs ju så jävligt med hus och diverse, men varför kan ingen vara snäll och bygga ett hus till mig. För ett par burgare. Är vi översens om det? Schyst!


Jag vill inte lägga upp en annons på are.cc för där lägger alla upp annons, och alla söker boende nu.


GE MIG ETT FÖRSTA HANDS KONTRAKT!


Ska man behöva köpa en lägenhet för 2 miljoner?


Nu ska jag drömma om en fin lägenhet, där jag får inreda hur jag vill ha det, bjuda massa vänner på fest, sitta runt köksbordet och äta god mat.


Just ja, drömma skulle jag göra. För det var inte sant


Jävla bitter fitta man är!

 
 
Jessie

Jessie

15 oktober 2008 16:44

Men stackare, hur fasen ska vi kunna lösa ett boende till dig??? Men ska du inte bara försöka med allt, ÖP, LT, Årebladet, sätt upp lappar på ICA.. Gör vad som helst!! Det måste väl gå att lösa, eller? Kram

http://y3z1.blogg,se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 30 september 2009 00:16

Min fina älskade pojkvän, vi har snart 8 månader tillsammans. Jag minns första gången du kom hem till mig på kvällen och skulle titta på film efter en kväll på gubb gympan. Vi kände varandra sen innan, och du frågade efter gympan om du fick komma och...

Av Marie - 3 december 2008 22:48

Det blev lösenord på bloggen, vill ni ha lösen går det bra att maila eller skriva på msn :)   marieerixon@hotmail.com   www.marieeriksson.blogg.se ...

Av Marie - 2 december 2008 19:51

Sådär då, då var designen på min nya blogg.. Och jag välkomnar er dit nu   Jag har inte bestämt mig för om det blir lösenords skyddat eller inte. Det återstår, men jag kommer givetsvis säga till om det.    http://www.marieeriksson.blogg.se  ...

Av Marie - 30 november 2008 23:04

Då har man lämnat Stationsvägen, och Mörviksgården för den här gången. Vi har flytt städat hela helgen, dvs jag och Camilla. Pust och stön vad jobbigt det var. Men nu är det fint och städat, och ur flyttat. När vi låste igen dörren så var det lite jo...

Av Marie - 28 november 2008 00:36

Här är reglerna för utmaningen:1. Länka till den som utmanat dig. 2. Berätta 7 sanningar om dig själv. 3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg. 4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat   1. Jag älskar Pippi Långstrump och kan näst in till var...

Ovido - Quiz & Flashcards