Alla inlägg den 4 mars 2008

Av Marie - 4 mars 2008 22:57

Idag tänker jag chocka hela åre med att inte gå ut på bygget ikväll, favorit kvällen på hela veckan. Jag har varken råd eller lust att gå ut. Ska jobba 11½ timme i morgon, så atte.. det blir film för mig ikväll. Nu när jag kom hem var det världens fest på staff, hela undervåningen befann sig på övervåningen. Jag var inte ens minsta sugen på att följa med ut. Stolt.. Jag och beckis bestämde idag att vi ska vara nyktra i tre veckor.


Yes yes.. så är det! Träffade två telia försäljare idag, som var in på sibylla precis när dom hade kommit upp. Så prata vi om att jag ville köpa en lap top med mobilt bredband, och det skulle dom fixa till mig. För ett bra pris.. gissa om jag blev glad ;)


Letar boende för fullt nu över sommaren, ska bli så kul att få något alldeles eget här. Chefen är snäll och hjälper mig med boende, tur han har mycke kontakter här.



Men du, då hörs vi då :)

Av Marie - 4 mars 2008 12:47

Aaaah, jag har sån träningsvärk i min kropp. Var i backen hela dagen igår. Det gick så himla bra, det blir bättre och bättre för varje gång. Halv två ska jag möta upp beckis på renen sen ska vi ut i backen igen. Hinner åka två timmar iaf, sen är det dax för jobb.


I söndags var jag och beckis ut och käkade på restaurang, på liten krog. Vi beställde in vitlöksbröd till förrätt, super gott. Varmrätt tog vi tapas tallrik, med kyckling filé och fläskfilé. Det var det godaste jag ätit på länge. Mums. Proppmätta åkte vi ner på holiday, och köpte glass. Vi satte oss  i dera sköna soffor och bara tog det lugnt.


Igår var vi i backen hela dagen, åkte in till byn och sprang i affärer. Hyrde film på macken sen åkte vi ut till slagsån och kollade på film där, hemma hos beckis. Var såå himla mysigt. Tack för underbara dagar vännen!


Innan jag somna låg jag och läste VR, när jag släckte och la mig till rätta säger beckis gonatt, och sen kommer världens finaste ord. Tack för att du finns Märy. Huuuuuuuuur glad blir man inte av att höra det?! Bara sådär lixom..



Nej nu ska jag stressa lite, ner till glas hyttan, hem, koka spagetti, byta om, ut i backen, jobba klockan fyra. pust och stön..


dax att bege sig!



Tänker på dig syster, det här kommer gå hur bra som hellst. Aj lav jooo very much

Ovido - Quiz & Flashcards