Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Marie - 24 mars 2008 14:22

Idag sov jag länge, det var verkligen behövligt. Jag vaknade klockan ett och var piggare än piggast. Var längesen man fick sova tills man vakna. Snart ska jag åka till torget och käka en sen lunch med Jerry, det blir subway. Det är ju sååå gott där. Sen bär det av för jobb klockan fyra till tio. Hatar att jobba kvällar, det är såå segt.


Inte är det någon som har lust att handla en top åt mig på gina trico, och skicka upp den till mig? Jag vill så gärna ha den, gina finns inte här eller i Östersund så det vore super gulligt om någon kunde göra det. Ring för mer info pls!


Idag får jag äntligen tillbaka min ericsson, den har ju varit på lagning i en månad, och så fick jag sms förra veckan att den har kommit tillbaka. Skickade dit mamma och jag fick en helt ny telefon. Göttans. Så mamma skicka upp den förra veckan så den måste ha kommit på posten idag.


Åååh, nu vill jag bara att det ska bli sommar, så jag får flytta in i lägenheten, hänga på dahlboms varje helg, jag och camilla kommer bli stammisar där. Tur man har krypavstånd hem. Aldrig mer taxi, det ska bli riktigt skönt. Man åker ju minst 10 gånger i månaden.


jag saknar han, vill så gärna att du kommer upp. det finns ingen som känner mig som du gör. jag vill att du ska vara min förevigt.. 


Ovido - Quiz & Flashcards