Alla inlägg den 23 mars 2008

Av Marie - 23 mars 2008 22:43

Helgen svichade förbi lika fort som den kom. Det blev ingen ledighet för mig alls, det var bara att jobba på. Igår blev det utgång med Josefin igen, jag satt hemma först och drack ett par groggar, sen var min nyfunne vän chris min chaufför in till byn, förfest på alphydderna. Taxi vidare till bygget, in där och slirade, var gaaalet mykcet folk. Väntade på att springa på Blondinbella, men icke..


Idag jobbade man på som vanligt, från halv ett till halv fyra hade jag folk hela tiden, björn fick stå i kassan så flippade jag burgare. Jävlar i min själ, det var nog den värsta dagen där. Hann inte springa å pissa, då är det illa!


Jag fick order av Björn att när jag slutade skulle jag åka hem och sova, sagt och gjort. La mig i tv rummet och somnade som en stock i två timmar. Vaknade av att magen kurrade, så jag åt lite pasta och tonfisk.


Nu ligger jag i tv rummet, det har blivit mitt nya hem. Tova och Lina ligger och kollar på film..


På tisdag ska jag äntligen köpa datorn, ska bli riktigt gutt. Då ska jag bli flitig bloggare :) Sen ska jag och Björn till banken på möte, och sen ska vi träffa våran revisor. Som jag aldrig har träffat, det ska bli kul.


Nu ska jag slösurfa lite


Ciao bella!

Ovido - Quiz & Flashcards