Alla inlägg den 13 mars 2008

Av Marie - 13 mars 2008 17:49

Jag får be om ursäkt för mitt dåliga bloggande, det har varit en de att göra dom senaste dagarna. Jag hade ju som sagt fin besök av syster Sandra här. Hon kom i söndags så vi åkte och hämtade henne i Östersund, sen åkte vi hem och la oss direkt. På måndagen var jag tvungen att jobba, så Sandra var min lilla praktikant som jag fick sysselsätta. När jag slutade drog vi ner på byn och strosa runt i affärer, och käkade subway. På kvällen drog vi till tott och festade. Träffade min söt där, min lilla brat! Hahah.. backslick here we come.

Tisdag, åkte vi in med Kimo till sibylla, sen drog vi ner på byn igen, och kollade fan igenom varenda affär, riktigt sega var vi. Var meningen att vi skulle strunta i att gå ut på Bygget, men det höll ju så länge. Så vi drog bort till glasbanken och fyllde upp förrådet. Handlade även en ruskigt snygg jacka på intersport, för endast 1000:- Var halva priset på den.


Åkte hem och gjorde lasagnette, stava?! Sen var det dax, igen.. Det ramla in massa folk på Staff, var riktigt längesen vi hade en sån stor fest. Kom lite folk från förra året också. Vid elva drog vi in till bygget, fy fan vad roligt jag hade!


Igår när vi vaknade var det dax att säga adjö till Sandra. Hon åkte med tåget till Östersund medans jag tog skidbussen in till jobbet. Jag och chefen åkte in till Östersund där Sibylla hade ordnat en konferans. Jag höll på att somna till bra många gånger. Mötet var bra och vi fick världens fika.


Nu är nästan allting klart, 1 maj tar jag över på Sibylla. Helt och hållet. Så då blir det mitt, bara mitt. Huuur roligt som hellst, jag har så mycket planer. Det känns så himla kul. Jag kom upp hit för lite mer än ett år sedan, för att göra en säsong, ha en grymt rolig vinter. Jag lockades tillbaka och blev personal ansvarig, och nu ska jag ta över där. Man kan inte göra något annat än att le. Självförtroende stiger till max.


Vad ska jag döpa bolaget till? Märys place, haha =)



Ovido - Quiz & Flashcards