Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Marie - 18 augusti 2008 18:27

Hej gott folk. Hur mår ni?

Jag mår alldeles utmärkt, dumt att klaga.


Ikävll vankas det OS på tv, har inte sett någonting från OS. Ikväll är det grenfinal i gymnastik damer. Synd att det bara håller på en timme. Skulle kunna sitta och kolla en hel dag.


I morgon är jag ledig så jag ska försöka hinna uträtta lite ärenden, gå till banken, handla hem mat och säkert andra tusen saker. Först och främst ska jag sova ut.


I september åker jag och Erik ner till Borlänge en sväng, först ska vi på kryssning med mamma, pappa och Sandra. Sen är vi bjudna på middag hemma hos Sofie på fredagen.


Till jul bär det av utomlands med brorsan, Emmy och jäken. 23 december flyger vi ner till Gran Canaria och tillbringar jul veckan i värme. Nooog för lugnt.

4 månader kvar, det är bara att gilla läget. Som brorsan säger..


Igår blev Björn farsa, till Beppe Beltrano. Längtar att få se den lille knodden.



nog om mig


den där märy

Presentation

Omröstning

Kommer du och hälsar på mig i vinter?
 Ja
 Nej
 Känner inte dig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards