Alla inlägg den 22 augusti 2008

Av Marie - 22 augusti 2008 00:29

Var längesen ni fick ett inlägg mitt såhär i natten. Jag kan inte sova, det är svin varmt, huvudvärk så det känns som jag ska kräkas vilken sekund som hellst. En svettig Erik brevid mig.


Fick ju som sagt sluta klockan tre idag, det var väldigt skönt. Knatade hem och gjorde ordning alla cash så det var bara att banka in, in på banken och beställde ett nytt bankomat kort, eftersom mitt gick sönder härom veckan. Björns fel! När jag var på väg hem kom jag på mig själv att jag inte hade ätit något på hela dan, och eftersom jag bor granne med Subway så gick jag in där och beställde med mig en macka hem. Som fick njutas framför tvn.


Senare kom Erik, vi åkte ner till ica och handlade hem massa massa mat, så nu är kylen och frysen fylld med god mat.


Jag bjöd våran kära familj på dvs, camilla fredrik & erik på hemlagad pannbiff med potatis och gräddsås. Muuums.


Nu måste jag stänga igen ögonen och försöka sova


Ha en trevlig helg



Presentation

Omröstning

Kommer du och hälsar på mig i vinter?
 Ja
 Nej
 Känner inte dig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards