Alla inlägg den 24 augusti 2008

Av Marie - 24 augusti 2008 15:33

Oftast när man är i sin egna lilla värld, när man är ensam rullar tankarna lika fort som tvättmaskinen. Jag kände en otrolig känsla om livet. Att det finns så många saker jag uppskattar, men att jag även borde tänka efter och uppskatta det jag har i mitt liv. Jag har lätt för att vara lat och underskatta vissa saker.


  • Jag är glad att jag var tuff nog och lämnade Borlänge för den underbara lilla byn Åre, och bygga upp ett helt nytt liv här

  • Jag är glad att jag har min underbara föräldrar och syskon som finns där i ur och skur, som alltid lyssnar och ställer upp.

  • Jag är glad att jag har en sån underbar pojkvän som finns där för mig jämt, som får lyssna på mitt prat jobb, arga kunder, och allt vad det är. Som ställer upp jämt för mig. Du är bäst gubben!

  • Jag är glad att jag är den jag är idag, jag har egen inkomst, eget företag, tyvärr inte egen lägenhet. Men man behöver inte ha allt på en gång

  • Jag är glad att jag skriver den här listan, för att bevisa för sig själv att man har ett otroligt bra liv

  • Jag har mina underbara vänner som har accepterat att det är här jag kommer bo, som ändå ringer & smsar och frågar hur jag mår. Dom som finns där och stöttar och peppar mig

  • Jag är glad att jag har en underbar sambo som jag trivs med, Camilla


livet leker



Presentation

Omröstning

Kommer du och hälsar på mig i vinter?
 Ja
 Nej
 Känner inte dig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards