Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av Marie - 21 augusti 2008 13:03

Goddagens gott folk. Här sitter jag på kontoret med en chocklad kaka, sitter och små äter lite. Händer inte allt för mycket.


I tisdags skulle jag vara ledig, men Putte ringde och mådde inte allt för bra. Så jag hoppade in och jobbade i 5 timmar. Idag kommer Putte och byter av mig klockan tre. Så idag får det bli lite bank ärenden, så ska jag och Erik springa runt lite på byn och kolla in lite kläder.


Måste ju berätta om en av mina trognaste stammisar, Sebastian. Igår kom han lika glad som alltid, och säger att han ska testa äta något nytt, jag blev alldeles förvånad. Han äter alltid Super meal, 150 grammare. Jag väntade mig att ha skulle testa typ, en lax, eller kanske något med mos. Men vad tror ni han  beställer, jo en 200 grammare. Något nytt?! Haha, rolig prick det där.



Ska man våga sig in i sambo livet i december? Jag som alltid har skött mig själv dom senaste 3 åren, bott där jag har velat, kommit och gått när jag vill. Jag är lite rädd för att bli bunden. Jag tror det kommer gå bra. Jag har ju ändå världens bästa pojkvän. Sådetså!



Presentation

Omröstning

Kommer du och hälsar på mig i vinter?
 Ja
 Nej
 Känner inte dig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards