Alla inlägg under september 2007

Av Marie - 4 september 2007 01:10

  • 1.  Jag har aldrig druckit en hel öl
  • Sant: Oftast när jag dricker försöker jag lära mig dricka öl, men aldrig fått i mig en hel öl.
  • 2.  Jag har pratat med någon som varit med i OS
  • Sant: När det var miniorlandslags uttagning för gymnastik i Falun -97 träffade jag Veronica Wagner som var med i OS 2004
  • 3. När jag var liten hade jag ofta krupp, svårt att andas. Fick ofta besöka sjukhus
  • Sant: Började med det som liten, hade ofta krupp. Gillade inte medecinen man fick på sjukhuset. URK! Hade mitt sista anfall -96
  • 4. Jag rymde hemifrån när jag var 13 år, och kom inte hem på en vecka
  • FALSK!
  • 5.  Jag är en gammal elit gymnast
  • Började med gymnastik när jag var ca 5 år, slutade när jag var 14


Det var endast två stycken som kommenterade, mina systrar. Och vinnaren är SOFIE. Du vinner en valfri drink på Gran Canaria. Haha, vilket pris va :)


Grattis syrran

Av Marie - 3 september 2007 23:22

Nu är det endast 40 minuter kvar på min lilla utmaning :) Skynda er =)

Av Marie - 3 september 2007 18:09

Före


Efter

Av Marie - 2 september 2007 23:21

Fler och fler börjar hitta hit. Riktigt kul tycker jag.


Tänkte göra en liten utmaning. Se vad ni kan om mig!


Utmaningen går ut på att jag skriver fem påståenden nedan. Fyra av dem är sanning! Ett är falskt! Nu gäller det för er läsare att gissa - vilket av påståendena är falskt?



  • 1.  Jag har aldrig druckit en hel öl
  • 2.  Jag har pratat med någon som varit med i OS
  • 3. När jag var liten hade jag ofta krupp, svårt att andas. Fick ofta besöka sjukhus
  • 4. Jag rymde hemifrån när jag var 13 år, och kom inte hem på en vecka
  • 5.  Jag är en gammal elit gymnast

Skriv alltså numret i kommentar-funktionen för det påstående du tror är falskt. Nå, vad tror ni? Alla som läser detta, gissa gissa!

Ni kan fortsätta gissa till kl 00:00 imorgon den 3/9. Sanningen kommer på Tisdag samma dag då jag har lottat fram en vinnare (om någon gissat, vill säga ;)) som får ett litet pris. Endast en gissning/person.

Av Marie - 1 september 2007 19:05

Jag är ute efter ett par nya skor, jag vill gärna ha massa förslag på vart man kan hitta. Ge mig mig massa internet adresser. Det ska hellst vara pumps.

Jag har kollat igenom lite sidor, men inte hittat något som lockar. 


=)

Av Marie - 1 september 2007 16:11

Att ragga i Åre är som att fiska fiskedamm, man får alltid napp


Av Marie - 1 september 2007 15:52

Jag håller på och blir sjuk, mindre kul. Så den här helgen blir hur lugn som hellst. Igår gjorde jag popcorn och kollade på Braveheart. Jag älskar musiken i filmen. Idag blir det en lika lugn dag, film tittande. Måste vila upp mig inför Gran Canaria. 18 dagar kvar brudar!


1 September idag, välkomen hösten..

Av Marie - 1 september 2007 02:38

Sååå bra ;)



Ovido - Quiz & Flashcards