Direktlänk till inlägg 19 december 2007

:)

Av Marie - 19 december 2007 23:02

1. VAD HETER DU?Marie Anna Eriksson 2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG? Svarta 3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU? Camilla som städar sitt rum och sex on the city på tvn 4. VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?Vi satt här hemma och drack vin 5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?Jordnötsringar 6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU? Blött, halt och lus grader 7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?Brorsan 8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET? Ögonen, klädstilen, skorna. Är skorna fula går dom fet bort. 9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG? Såklart jag tycker om Emmiz 10. HUR MÅR DU IDAG? Trött efter 10 timmars jobb, mensvärk.11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK? Vatten och mjölk, fanta 12. FAVORITSPORT?Gymnastik of course13. HÅRFÄRG? Mellan blond 14. ÖGONFÄRG? Grå-Blå15. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?Solnedgång, större risk att jag är vaken då.17. SYSKON Å DERAS ÅLDER? Sofie 30, Stefan 26, Sandra 2218. FAVORITMÅNAD? Juli19. SENASTE FILMEN DU SÅG? En andra chans20. FAVORITDAG PÅ VECKAN?Lördag21. FAVORITHOBBY?Resa, träffa nya människor, shoppa.22. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?Nja, jag har aldrig testat26. KRAMAR ELLER KYSSAR?Beror på vem man får ditt eller datt av. 27. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA? Ja det är klart!!28. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?Sofie och Sandra29. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR? Oj, vad svårt för jag har inte så stor koll på vilka det är som läser30. HUR BOR DU?Korridor med 18 andra31: VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?Verklighetsbaserade32. FAVORITSPEL?Sällskaps spel är roligt33. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?Haha nej men man har väl försökt ett antal gånger34. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?Nej men kan darra med ögonen35. ÄR DU ROMANTISK?När jag vill o behöver36. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG? Till och frånVILKA HAR DU SÄNT DETTA MAIL TIll?En hel hög48. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?Åka Östersund och handla massa julklapparVAD ÄR KLOCKAN JUST NU?23:11Kopiera och gör det du också

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 30 september 2009 00:16

Min fina älskade pojkvän, vi har snart 8 månader tillsammans. Jag minns första gången du kom hem till mig på kvällen och skulle titta på film efter en kväll på gubb gympan. Vi kände varandra sen innan, och du frågade efter gympan om du fick komma och...

Av Marie - 3 december 2008 22:48

Det blev lösenord på bloggen, vill ni ha lösen går det bra att maila eller skriva på msn :)   marieerixon@hotmail.com   www.marieeriksson.blogg.se ...

Av Marie - 2 december 2008 19:51

Sådär då, då var designen på min nya blogg.. Och jag välkomnar er dit nu   Jag har inte bestämt mig för om det blir lösenords skyddat eller inte. Det återstår, men jag kommer givetsvis säga till om det.    http://www.marieeriksson.blogg.se  ...

Av Marie - 30 november 2008 23:04

Då har man lämnat Stationsvägen, och Mörviksgården för den här gången. Vi har flytt städat hela helgen, dvs jag och Camilla. Pust och stön vad jobbigt det var. Men nu är det fint och städat, och ur flyttat. När vi låste igen dörren så var det lite jo...

Av Marie - 28 november 2008 00:36

Här är reglerna för utmaningen:1. Länka till den som utmanat dig. 2. Berätta 7 sanningar om dig själv. 3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg. 4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat   1. Jag älskar Pippi Långstrump och kan näst in till var...

Presentation

Omröstning

Kommer du och hälsar på mig i vinter?
 Ja
 Nej
 Känner inte dig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards