Direktlänk till inlägg 26 mars 2008

Hang over

Av Marie - 26 mars 2008 13:11

Trött och sliten idag, vart som vanligt bygget igår. Jag spanade in min snygga bartender jag har där, jag hel fanimej helt såld på han. Riktig läcker bit.


Igår köpte jag äntligen datorn, jag är så sjukt nöjd med den. Så nu ligger jag och Jannie i tv rummet med varsin lap top i knät. Ska åka in till jobbet kvart i tre. Tänkte laga mat först, fiskpinnar och potatis. Har varit sugen på det ett bra tag!


Nu vill jag bara att det ska bli maj så jag får flytta in i lägenheten, nu vet jag exakt vart jag kommer bo. Ungefär 15m från subway, frukost där varje morgon. Göttans!



Var ju även på banken igår med chefen, det gick super bra. Jag behöver inte starta ett aktiebolag på hundra tusen utan jag ska starta en enskild firma, och lägga ungefär 20 tusen själv.


Jag som är världens rastlösaste, hur ska jag kunna hålla mig i sommar att inte åka hem på alla roliga fester, alla crusingar, festival.. allting! Nu är jag fast här för livet, jag ser det som en utmaning.



Nej nu ropar fisken, ciao bella!

 
 
Karin

Karin

26 mars 2008 21:05

http://www.polluxklubben.se/article.php?articleID=39325&categoryID=272

Rösta på Elsa!

http://kalah.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 30 september 2009 00:16

Min fina älskade pojkvän, vi har snart 8 månader tillsammans. Jag minns första gången du kom hem till mig på kvällen och skulle titta på film efter en kväll på gubb gympan. Vi kände varandra sen innan, och du frågade efter gympan om du fick komma och...

Av Marie - 3 december 2008 22:48

Det blev lösenord på bloggen, vill ni ha lösen går det bra att maila eller skriva på msn :)   marieerixon@hotmail.com   www.marieeriksson.blogg.se ...

Av Marie - 2 december 2008 19:51

Sådär då, då var designen på min nya blogg.. Och jag välkomnar er dit nu   Jag har inte bestämt mig för om det blir lösenords skyddat eller inte. Det återstår, men jag kommer givetsvis säga till om det.    http://www.marieeriksson.blogg.se  ...

Av Marie - 30 november 2008 23:04

Då har man lämnat Stationsvägen, och Mörviksgården för den här gången. Vi har flytt städat hela helgen, dvs jag och Camilla. Pust och stön vad jobbigt det var. Men nu är det fint och städat, och ur flyttat. När vi låste igen dörren så var det lite jo...

Av Marie - 28 november 2008 00:36

Här är reglerna för utmaningen:1. Länka till den som utmanat dig. 2. Berätta 7 sanningar om dig själv. 3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg. 4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat   1. Jag älskar Pippi Långstrump och kan näst in till var...

Ovido - Quiz & Flashcards