Direktlänk till inlägg 31 mars 2008

Strejkar ni?

Av Marie - 31 mars 2008 16:30

Nu tycker jag det är för dålig uppdatering på vissa bloggar, Angelica har inte skrivit sen i fredags, Blondinbella är tillbaka i sthlm efter en vistelse i norrland, men tror fortfarande att hon har semester eftersom hon inte bloggat på länge, kenza verkar inte heller vilja uppdatera, stina lee har inte gjort någon uppdatering. vad gör ni? det är ju ni som underhåller mig på dagarna. jag älskar att läsa bloggar, nyfiken som jag är.


Mer uppdatering folket!


För övrigt har jag haft en toppen dag, anders kom och hämtade mig så åkte vi till subway och handla mat och satte oss på torget, satt där i två timmar och prata massa strunt. Jossan kom och joina oss, så vi bestämde oss för att gå ut på tott ikväll.



Nej det blev inge helikopter för mig, jag skulle ha åkt med den till Borlänge. Gratis och allt, och stanna där tills på torsdag. Men dom skulle åka på onsdag kl 8 på morgonen, från Östersund och dit tar mig inte, och att joel drar till sälen på onsdag, så atte.. jag kan inte lämna Tova själv på sibylla. Men men..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 30 september 2009 00:16

Min fina älskade pojkvän, vi har snart 8 månader tillsammans. Jag minns första gången du kom hem till mig på kvällen och skulle titta på film efter en kväll på gubb gympan. Vi kände varandra sen innan, och du frågade efter gympan om du fick komma och...

Av Marie - 3 december 2008 22:48

Det blev lösenord på bloggen, vill ni ha lösen går det bra att maila eller skriva på msn :)   marieerixon@hotmail.com   www.marieeriksson.blogg.se ...

Av Marie - 2 december 2008 19:51

Sådär då, då var designen på min nya blogg.. Och jag välkomnar er dit nu   Jag har inte bestämt mig för om det blir lösenords skyddat eller inte. Det återstår, men jag kommer givetsvis säga till om det.    http://www.marieeriksson.blogg.se  ...

Av Marie - 30 november 2008 23:04

Då har man lämnat Stationsvägen, och Mörviksgården för den här gången. Vi har flytt städat hela helgen, dvs jag och Camilla. Pust och stön vad jobbigt det var. Men nu är det fint och städat, och ur flyttat. När vi låste igen dörren så var det lite jo...

Av Marie - 28 november 2008 00:36

Här är reglerna för utmaningen:1. Länka till den som utmanat dig. 2. Berätta 7 sanningar om dig själv. 3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg. 4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat   1. Jag älskar Pippi Långstrump och kan näst in till var...

Ovido - Quiz & Flashcards