Direktlänk till inlägg 5 augusti 2008

...

Av Marie - 5 augusti 2008 16:22

Tillbaka till verkligheten. Det är underbart att vara tillbaka i byn. När vi rullade in i Åre i söndags blev jag alldeles varm i kroppen. Nu är jag hemma..


I lördags åkte jag till Hudiksvall, Erik var redan där så han kom och mötte mig vid tåget. Han berättade någon dag innan att han hade en överaskning till mig. Så när vi var på väg till bilen säger han att överaskningen är i bilen. Det första som slog mig var att det skulle vara ett djur, typ en hund. Haha, men så tittar Fredrik och Camilla upp där i baksätet. Jag blev totalt chockad, och dom fick se en rolig syn från mig. Hela familjen var samlad igen, vilken lycka! Vi åkte bort till ett mysigt fik, och sen åkte vi vidare hem till Eriks föräldrar.


Mot kvällningen var det dax för födedlags fest för Eriks vänner, vi grillade och lyssnade på Rocka Billy musik. Jag och Camilla trivdes rejält. Redan klockan halv tolv var vi alla super trötta, så vi åkte hem.


På söndags morgonen var det dax att hälsa på Eriks föräldrar, hej och hå vad jobbigt sånt är. Men det var bara att bita ihop, och det gick bra. Sen packade vi ihop allting och lassade in allt i bilen och åkte mot Sundsvall, i ös regn. Väl framme i Sundsvall stannade vi på Birsta City, där shoppade jag loss. Hittade massa fint. Strosa runt inne på IKEA också, hittade lite grejer till jobbet, och en as schyst tvätt korg, med hjul på. Erik köpte en jätte fin säng gavel, som jag bestämde. Sen var det raka vägen till Åre.


Jag har ju glömt att berätta att när jag var i Rättvik i torsdags så var vi på parken för att kolla in Lasse. Jag morsan och Sandra. Olle ropade på tjejen som stod brevid mig att hon skulle komma upp och sjunga med honom, men hon vägrade. Så istället sa han åt mig, först var jag tveksam, jag visste inte ens vilken låt det var. Men när alla började skrika att jag skulle göra det, så ja.. varför inte?! Men jäklar va nervös jag var, benen vek sig på mig. Det var hemskt! Allt finns filmat, ska lägga upp den här sen.


Åter till något helt annat, den 23 december drar jag med brorsan, karin och Emmy till Gran Canaria. Helt underbart!


Nog om det här, nog mig!


den där märy

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 30 september 2009 00:16

Min fina älskade pojkvän, vi har snart 8 månader tillsammans. Jag minns första gången du kom hem till mig på kvällen och skulle titta på film efter en kväll på gubb gympan. Vi kände varandra sen innan, och du frågade efter gympan om du fick komma och...

Av Marie - 3 december 2008 22:48

Det blev lösenord på bloggen, vill ni ha lösen går det bra att maila eller skriva på msn :)   marieerixon@hotmail.com   www.marieeriksson.blogg.se ...

Av Marie - 2 december 2008 19:51

Sådär då, då var designen på min nya blogg.. Och jag välkomnar er dit nu   Jag har inte bestämt mig för om det blir lösenords skyddat eller inte. Det återstår, men jag kommer givetsvis säga till om det.    http://www.marieeriksson.blogg.se  ...

Av Marie - 30 november 2008 23:04

Då har man lämnat Stationsvägen, och Mörviksgården för den här gången. Vi har flytt städat hela helgen, dvs jag och Camilla. Pust och stön vad jobbigt det var. Men nu är det fint och städat, och ur flyttat. När vi låste igen dörren så var det lite jo...

Av Marie - 28 november 2008 00:36

Här är reglerna för utmaningen:1. Länka till den som utmanat dig. 2. Berätta 7 sanningar om dig själv. 3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg. 4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat   1. Jag älskar Pippi Långstrump och kan näst in till var...

Presentation

Omröstning

Kommer du och hälsar på mig i vinter?
 Ja
 Nej
 Känner inte dig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards