Direktlänk till inlägg 8 augusti 2008

Käärln

Av Marie - 8 augusti 2008 01:21

Sorry Sanna, men jag lånade den en stund..


Vad heter han: Erik
Vad har han för favoritfärg?: Hm, svart tror ja
Vad har han för ögonfärg?: Otroligt blåa fina ögon
Klädstil: Bagy Jeans och t-shirt och hoods
Har han färgat håret nån gång: Nej det tror jag inte
Längd: Jag frågade igår, 183 cm
Har han klippt sig någon gång:  Klippt sig vette tusan, men nu rakar han alltid
Har han piercat sig: Nopp
Har han några tatueringar: Nej
Dricker han: Inte som mig då
Röker han: Jes
Vad har han för mobil: Sony Ericon k800, heter den så? sån som jag, fast äldre
Vad vill han bli när han blir stor: Är han inte stor nog?
Har han någon/några systrar: Ja, en lillasyster
Har han någon/några bröder: Inte en enda
Är han född i sverige?: Japp, född i Hudiksvall
Vad är hans favoritmat?: Bra fråga. Allt?
Vilken mat hatar han?: Tror inte det finns något
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Bygga sitt dröm hus
Vad brukar han göra efter jobbet: Vila, vänta på att jag ska sluta
Har han bråkat med nån någon gång: Tveksamt, han är så lugn
Vad brukar han göra på helgerna: Umgås med vänner, vara med mig, festa
Vad har han för musiksmak: Takida takida takida, och återigen takida
Brukar han svära mycket?: Njae
Vad för bil kör han?: En mörk grå Chevrolet Silverado 1500 
Hur/var träffades ni första gången?: På Sibylla dagen innan midsommar
Vad är han rädd för?: Inte en susning
Vad påminner dig om honom: Massor, allt vi har hunnit uppleva på så kort tid
Vad var det första han sa till dig: Gissar på att det var : Hej
Vad var det första du sa till han: Hej hej, kanske. :P
Vad brukar ni oftast skicka sms om: Blir tyvärr inte så mkt sms, vi ringer hellre
Är han beroende av något?: Mig, cigg, redbull
Vad kallar du han: Bejb, Erik, blixten, hjärtat
Vad kallar han dig: hjärtat, solstråle, honey, Marie
Tränar han: Haha
Hur länge har ni vart tillsammans: På pricken är det 2 veckor, haha. weej!
Hårfärg: Brunt.
När fyller han år: 20 september
Om du skulle ge han en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara?: Jaa du, rosor kanske
Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara?: underbar, omtänksam, bäst
Gillar du han?: Oerhört mycket


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 30 september 2009 00:16

Min fina älskade pojkvän, vi har snart 8 månader tillsammans. Jag minns första gången du kom hem till mig på kvällen och skulle titta på film efter en kväll på gubb gympan. Vi kände varandra sen innan, och du frågade efter gympan om du fick komma och...

Av Marie - 3 december 2008 22:48

Det blev lösenord på bloggen, vill ni ha lösen går det bra att maila eller skriva på msn :)   marieerixon@hotmail.com   www.marieeriksson.blogg.se ...

Av Marie - 2 december 2008 19:51

Sådär då, då var designen på min nya blogg.. Och jag välkomnar er dit nu   Jag har inte bestämt mig för om det blir lösenords skyddat eller inte. Det återstår, men jag kommer givetsvis säga till om det.    http://www.marieeriksson.blogg.se  ...

Av Marie - 30 november 2008 23:04

Då har man lämnat Stationsvägen, och Mörviksgården för den här gången. Vi har flytt städat hela helgen, dvs jag och Camilla. Pust och stön vad jobbigt det var. Men nu är det fint och städat, och ur flyttat. När vi låste igen dörren så var det lite jo...

Av Marie - 28 november 2008 00:36

Här är reglerna för utmaningen:1. Länka till den som utmanat dig. 2. Berätta 7 sanningar om dig själv. 3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg. 4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat   1. Jag älskar Pippi Långstrump och kan näst in till var...

Presentation

Omröstning

Kommer du och hälsar på mig i vinter?
 Ja
 Nej
 Känner inte dig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards