Alla inlägg den 14 december 2006

Av Marie - 14 december 2006 23:31

allting verkar gå sin väg med åre. saker händer på så kort tid. så totalt underbart. men jag har inte pratat med emmiz än. det är bara å hoppas att hon förstår mig. annars flyttar jag ner till henne efter åre. i april, när sommaren börjar dra igång där.boende verkar vara fixat, mitt i åre, weeej. fick sms av hugo om det. galet bra. fy fan vad jag längtar. sök jobb har jag redan gjort. men det är än så länge hemligt. annars idag har varit hem till tina på 20 års kalas. där bjöds det på glass och grejer. riktigt trevligt att se tina igen, i nyktert tillstånd :) väntar på att hugo ska höra av sig, för jag vill veta mer om boende, för jobbet jag sökte undrade om jag hade boende. måste veta, han ville ha svar snabbt.

Av Marie - 14 december 2006 14:28

hallå igen. en nya dag idag. måste ju passa på och gratulera tina hampgård som fyller 20 år idag. grattis grattis, få se om jag kommer förbi ikväll. nu har jag fått erbjudande att komma till åre i vinter, och jobba. och hur kul hade inte det varit. men, jag kan inte svika emmiz. jag har faktiskt lovat. men hugo som försöker få mig till åre, sa det att jag kommer få jobb. han var där i två dar, sen fick han. så det är inga problem. isåfall blir man ju där till april. jag vill jag vill.. sen till sommaren skulle hugo dra med mig till gotland, så skulle vi jobba där. och till hösten skulle han ta med mig till nya zeeland, galen kille alltså. jag är lätt på, på åre, och kanske gotland. jag vill ju inte svika dig heller, för vi båda har längtat så länge nu. jaja, det kommer bli ett svårt val.som patrik sa till mig, ja men tänk igenom sakerna marie, fundra å kolla vad som blir bäst för digoch det tänker jag göra.

...

Av Marie - 14 december 2006 01:31

Första bästa kompis: JennyFörsta bil: Äger ingen bil änFörsta husdjur: Skrållan, tror jag.Första semester: Utomlands? Gran Canaria -99Första jobb:Första jobbet där jag fick riktig lön var Enåstugan, rättvik.Första köpta skiva: Oj.. svårt. Kan vara nån skiva med Backstreet BoysFörsta piercing: Naveln, 2001. På Tinas köksbordFörsta konsert: Backstreet boys -97 Fick det i julklapp av syster sofieSenaste alkoholdrycken: Xcider 6.3Senaste bilfärd: Helge & Pälsen skjutsade hem mig från SandraSenaste filmen du såg: Walk the line. I söndags när man var bakisSenaste ringda telefonsamtal: Det var till Martin :)Senaste bubbelbadet: Hemma hos Sandra för nån vecka sen. Senaste spelade CD: Oj, ingen aning faktiskt.Senaste kyss: PatrikSenaste gången du grät: i lördags. alltid när jag pratar om dig kommer tårarSenaste måltiden: Helge & Pälsen bjöd på kyckling salladÅtta "har du nånsin":Dejtat en av dina bästa kompisar? NejBlivit arresterad? nejBlivit kär vid första ögonkastet? Njae, det skulle jag inte påstå.Varit på tv? Ja, en gång med lilla sport spegeln, när det var miniorlandslags uttagning i falun.Fått ditt hjärta krossat? ett antal gånger, jaa!Sagt att du älskar någon utan att mena det? nejHaft ett one night stand? aldrig följd med någon hem efter krogen. men haft sex med en person endast en gång. Busringt till nån? haha oh ja. i tonåren hängde vi hemma hos pantsu. och ringde runt till folk och spelade "Leifi" för dom. dom ringde t.o.m polisen, så det stod om det i tidningen. oooops.Sju saker du har på dig:1. Byxor2. Trosor3. Strumpor4. BH5. Tjock tröja6. Diadem7. ÖrhängenVilka......länder har du varit i? sverige, norge, finland, turkiet, gran canaria...tv-program gillar du att titta på? du är vad du äter, extreme home make over, idol, big brother, det okända, en bonde söker fru....maträtter äter du helst? kyckling i massor, tacos. ...sidor på internet besöker du dagligen? många olika blogg-sidor, lunarstorm, dreams, wäsaSex saker du gjort idag:1. Varit på arbetsförmedlingen2. Fikat på Esplanad3. Suttit här4. Ätit julskinka5. Gjort piruetter på Sandras vardagsrums golv6. Borstat tänderna.Fem favoritsaker:1. min mobil2. kameran, om jag haft nån.3. vasselin, 4. musik5. min sängPersoner du kan berätta allt för:Malin. Finns bara en människa jag litar påTre val:Svart eller vit? SvartSommar eller vinter? Båda har sin charmChoklad eller chips? H, svårt val. chocklad är gott. men jag föredrar jordnötsringar mest.Två saker att göra innan du dör.1. Bli rik2. Få barnKopiera gärna denna lista och gör den du också!

Av Marie - 14 december 2006 00:43

okej, jag skriver igen. men det är för att jag har hittat massa saker jag vill ha. jag som är storm tjust för älskad i döskallar, har hittat så fina saker. ett par as läckra strump byxor på Bingo Riemers hemsida http://www.sexy.se inte för att jag skulle andvända dom, men dom var grymma som fan. igår hittade jag en as läcker kepa på junkyards hemsida. ja, bilderna ser ni ju. pucko jag är! då behöver jag inte förklara. kan inte nån bara vara jätte snäll och beställa det där. Så ger ni det till mig i julklapp. tänk vad glad jag skulle bli

Av Marie - 14 december 2006 00:04

gillar den här bloggen mer. enkel och fin. jahapp, vad ska man skriva då? jag har nyss haft en trevlig pratstund. röksällskap :) jag har minskat ner bra mycket på cigaretter, är rätt stolt över mig själv. men det är ju så tråkigt och kallt å gå ut och röka själv. idag har man varit till arbetsförmedlingen igen, följde med sandra dit. jag satte mig och kollade jobb. nu kryper det i fingrarna. nu vill jag ner till blekinge. varför kom just den låten på just nu? tänker på dig. follow me - uncel kracker. känns som det är hundra år sen jag såg dig sist. det är flera månader sen sist. ofta finns du i mina tankar. tänker på vad du gör, hur du mår. jag saknar dig min älskade vän. som jag sa förut, och säger det igen. förlåt..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards