Alla inlägg den 19 december 2006

Av Marie - 19 december 2006 17:23

ibland förstår jag mig inte på min syster. idag har hon setat här vid datorn i två timmar, och sen fick jag låna datorn. efter en timme kommer hon och säger att hon ska ha datorn igen. jag totalt vägrar. men hon ger sig inte, hon stänger av datorn för mig. tar mobilen av mig, så jag måste ha min gamla mobil som är paj, ringer någon mig så hör jag inte dom. tänkt om dom från åre ringer. ååh, jag blir så jävla less. jag tänkte ju låna hennes telefon tills hon har fixat min kamera. sen har hon åkt hem nu också. fan, vad jag hatar henne just nu. jävla fitta!CP CP CP CP!hatar när man blir så förbannat att tårarna kommer

Av Marie - 19 december 2006 15:19

gud vad jag är trött. inte allt för många timmars sömn inatt. blev väl ungefär 5-6 timmar. Var och stor handla med mamma & Sandra på ica maxi. En stor butik som tar evigheter att komma igenom. mina planer går som på räls. lyssna på det här. mitt jobb i åre jag sökte. weeeeej. snart är jag där :) tack Hugo som ställer upp med sovplats hela vinternHejVi har valt ut dig och några till på en intervju till "hemligt"Intervjun blir på telefon som det ser ut, jag ringer så får vi se Vad som passar.Happy Happy. Det har tydligen kommit massa snö dit också, snöat i fyra dagar eller vad Hugo sa. Snart får man ställa sig på brädan igen. det är nooooog för lugnt!Det snöar här också, jag vrålade nästan av glädje. Jag gillar snö, men tål inte kyla. ikväll ska det lekas med pälsen och helge. vilka underbara människor. dom får en att skratta :) känns tråkigt att man måste lämna dom, när man precis lärt känna dom. men jag kommer tillbaka.det känns faktiskt rätt konstigt det här med åre, för det är en jätte stor skid ort. det ska vara VM där och grejer, det sjuka är att just jag kanske har fått jobb där. att jag ska få lämna borlänge, och få uppleva något nytt. jag, marie, från sketna borlänge, ska få åka till åre och jobba över vintern. jag är stolt över mig själv. Det blir nog inge nyårs firande i wäsa. Är jag fortfarande hemma i Borlänge över nyår blir jag här istället, firar med vänner istället. Men det hinner ändras. Jag ska försöka ge mig på en svår middag på nyår, jag ska försöka laga en kalkon. Jag har aldrig gjort det, så det kommer bli en ny utmaning. Får kolla efter massa recept på internet.Just ja, i söndags var jag och kolladde på gymnastik uppvisningen. Håret på armarna stod ett antal gånger, och tårar i ögonen fick man också. Speciellt när dom körde Lejonkungen. Påminner om min tid som gymnast, när vi hade uppvisning med gymnadtiken, och jag gick in med strumpor. Vi skulle vara barfota. Saknar gymnastiken frukansvärt mycket. var kul och träffa alla gamla kompisar igen. Sen körde dom gamla friståendet också. Ååååh, jag vill också. jag vill börja igen, tror faktiskt jag ska göra det. När det finns tid..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards