Alla inlägg den 21 december 2006

Av Marie - 21 december 2006 18:36

OMG! vilken rolig natt. halv två kom pär från hedemora och hämtade mig och mejlin. åkte till statoil och handla grogg virke, och mat till mig. jag hade ju inte ätit på hela dagen. blev en kyckling sallad, muums :) pär tog första groggen 02:20 jag & malin tröck sallad så vi tog första groggen 02:40 vadå, det är ju då festen börjar. skrattade och hade en riktigt rolig natt. spelade lasse hela natten. hörde max 10 andra låtar. åtta i morse ringde jag martin, haha :) han vart nog lite chockad. det slutade som vanligt med att jag står på händer, att jag aldrig kan släppa gymnastiken. dom försökte få mig och göra en flickis på pärs vardagsrums golv. men jag vågade inte. längesen jag gjorde en sån. ptja, klockan tio åkte man till borlänge, tog en toast på donken i hedemora. inte hade man sovit något heller. mamma & pappa var inte speciellt glada när jag kom hem. somnade vid tolv, och sov ja, till nångång :) ska åka till ica maxi med mamma nu :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards