Alla inlägg den 16 december 2006

...

Av Marie - 16 december 2006 15:35

Snattat/ stulit i en butik som liten?Tog ett hubba bubba tuggumi, i gamla affären vi hade här nedanför oss. Ägaren stod och stirrade på mig genom fönstretSnattat/ stulit i en butik som tonåring?Nopp. Ljugit för dina föräldrar?Oh jaLjugit för en partner?Har jag säkert gjort :/ Men det har säkert haft sin anledning :P Ljugit för en kompis?Ja, tyvärr. Men sanningen kommer alltid framTagit en oskuld?Jaaa.. 2 stFejkat en orgasm?Aldrig i hela mitt liv. Skulle inte ens vågaLåtsats sova för att slippa ha sex?JaaaaHaft sex med nån du inte visste namnet på?Nope. Haft sex med någon som hade tjej?Yes... Slagit någon (inte när du var barn):Drog på en käftsmäll på en kille när han kalla mig slampa. Då får han fan smaka på det ocksåSpottat någon i ansiktet?Nej men i örat. Skulle skämta med Catrin när vi höll på med gymnastik, och "råka" spotta henne i örat. Hällt en drink över någon?Nej men ibland vill man detSkrikit hora till någon?jo, tyvärr!Tagit någon drog?Bara alkoholMissbrukat läkemedel?Nej, jag är en duktig flickaGått mot röd gubbe?oh ja!Kört bil alldeles för fort?Jag har ju inge körkortHur fort?PassJobbat svart?ett par gånger, ja :)Gjort en polisanmälan?Hm, kanske mot han som hota mig med en skruvmejsel, när jag var sisådär en 12 årBlivit polisanmäld?Haha, nej. Ringt 112?Ja, när bro kioskens dörr stod öppen. mitt i natten. det var tydligen ägaren som var där och grejade. polisen kom och alltingSkadat dig när du varit berusad?Nej jag tror faktiskt inte detSkadat någon annan när du varit berusad?Nope ? Dödat ett djur?Jag tror faktiskt inte detVarit full på jobbet?Räknas wäsa? Men då har jag inte jobbat.Sjukanmält dig från jobbet för att du har varit bakis?Ibland önskar man att man kunde ha gjort det.Ljugit när du besvarat dom här frågorna?Nej, jag är en ärlig människa

Av Marie - 16 december 2006 03:41

god morgon eller något. klockan är alldeles för mycket. tänk att jag alrig lär mig att gå och lägga mig i tid. så kommer man sova bort halva dagen i morgon. även fast jag skulle ställa hundra väckarklockor skulle jag inte gå upp. nej dax att vända på dygnet snart. det var ju skit bra förra veckan. man somna före tolv varje dag, och vakna ungefär vid tio. men det ändras alltid efter helgen. dumt nog. annars då? idag har jag varit på hockey match i leksand. leksand tog hem vinsten. 5-2 mot björklöven. hejar klacken i leksand är grym. ejendals arenan var hur cool som hellst. var första gången jag var dit. den här helgen ska jag faktiskt ha en vit helg, känns som det var alldeles för längesen nu. nej sova kanske?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards