Alla inlägg den 23 december 2006

Av Marie - 23 december 2006 13:05

svårt att tro det faktiskt. har ingen julkänsla alls i år. Igår vart det utgång med Malin, Daniel & Mattias. Satt hemma hos Malin och förfestade. Drog ner på Flamingo. Var faktiskt jätte mycket folk, trodde vi skulle få vara ensamma där. Trodde alla skulle hålla sig juldagen, men icke. Träffade massa folk, som man inte sett på år och dar. Fick sms om att jag hade fin rumpa. Helge var snäll och hämtade mig. Åkte till donken och klämde lite mat. Inatt vart det en timmes pratandes med M. Mycket trevligt. jag låg mest och åmade mig över min huvudvärk. Jävla fjolldricka, cider. Syrran ringde och väckte mig klockan elva. Då hörde man att pappa hade både tv & radion på högsta volym. När jag kom undrade jag vad han höll på med. Han höll på och städade och hade sig. Torka golvet och grejer. Idag ska man bege till kupolen, inte för att handla något. För att träffa M. Trevligt trevligt.Ikväll blir det Bingolotto, uppesittar kväll. Ska med Malin till hennes mamma och spela. Nice!vi hörs dågod jul

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards