Alla inlägg den 29 december 2006

Av Marie - 29 december 2006 06:25

God morgon gott folk. Somnade klockan åtta igår kväll, och vaknade fyra i morse. Känner mig utvilad. Snart ska jag åka till Tällberg och jobba. På Åkerblads hotell. Ska städa. Jag börjar känna en stor press på mig, jag börjar känna att jag vill ha barn. Mamma fick Sofie på sin 20 års dag. Sofie fick Pontus när hon var 18 år. Stefan blev pappa till Emmy när han var 20. Snart har jag passerat båda dom åldrarna. Jag vill inte bli en gammal mamma. Jag vill vara en ung mamma. Jag måste ju hitta en bra pojkvän också, det ska fungera bra mellan oss. Jag måste ha ett bra jobb, flytta hemifrån. Tänk vad mycket det är.. Men jag saknar en bäbis.. Dom luktar ju så gott. Så mysiga..Nej dax att sluta dag drömma.Just ja, jag fick jobbet i åre :) grattis till mig

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards