Alla inlägg den 25 december 2006

Av Marie - 25 december 2006 01:57

Då var julafton över för i år. Fast iofs ska vi fira jul i morgon/idag med. Syster yster kommer ju. Lite julklappar har man hunnit fått. Av brorsan fick jag en riktig kock kniv, som är riktigt bra. så här ska det hackas grönsaker. Av mamma & pappa fick jag köksredskap, slevar och visp. Vill dom ha ut mig härifrån eller? skor fick jag också, mamma är rätt trött att jag alltid tar hennes skor. Av Sandra fick jag döskalle strumpor, och ett döskalle grogg glas, med sugrör i botten. har invigt det med julmust. Men i morgon blir det grogg i det :) I morgon blir det mer julklappar, fick inte alla av mamsen idag nå. vill ha lite å öppna i morgon också ju.åh, jag käkade tuttull idag, brorsan hade det med sig. åh så gott. rättviks bröd :)är mer sugen på att vara på en fest i morgon. än att dra på krogen. mycke trevligare.pratar med en full peo, ringer och spelar lasse för mig, åh så glad jag blir. vill också vara och festa i rättvik juu.usch vad fin du är..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards