Alla inlägg den 15 december 2006

Av Marie - 15 december 2006 02:33

satt och klickade runt på lunar, så kollade jag in christers prylar, och såg att han hade lagt upp bilden på han & mig. det gjorde mig så glad. satt här och log för mig själv. gud vad glad jag blev. sånt där känns i hjärtat. christer, lillebror.. ja vad ska jag säga? det är en underbar människa. som jag verkligen saknar. vi kom nära varandra, han fick alltid höra på mina dåliga skämt. direkt jag hörde ett dåligt skämt, var första tanken, det måste jag berätta för christer. varför ska man alltid komma så nära inpå familjen. jag kan till och med höra ditt skratt. du gjorde mig glad, vi skrattade och hade kul. för ett tag sen när man gick runt på kupolen och kikade pep det till i fickan, då fick jag sms av dig. jag vart så glad, att du tänker på mig. du kommer alltid vara min lillebror, även fast du är längre än mig. aj miss jooooo

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards