Alla inlägg den 2 januari 2007

Av Marie - 2 januari 2007 21:30

jag tror jag seriöst är kär i den här killen. oh my lord va fin han är :)ibland kan man ju iaf få drömma sig bort

Av Marie - 2 januari 2007 21:17

Goddagens.Idag har typ inte gjort ett smack. Varit och lånat massa Pippi filmer av Robban. Så nu är man road i ca 6 timmar. Pälsen och Helge var precis hit, vi låg uppe på mitt rum och myste. Mina favorit pojkar, vill inte lämna dom. Tror jag ska åka hem till dom mitt i natten, och ta med dom upp till Åre. Kommer sakna dom riktigt mycket..I morgon blir det studie besök på pälsens bondgård, haha :) Nej, dax att sova lite tror jag.

Av Marie - 2 januari 2007 12:29

i fredags var jag och jobbade i tällberg, som ni redan visste. på kvällen var vi hem till sandra och kollade på hajen 2. på lördagen ringde brorsan och väckte mig strax efter åtta. tjugo i nio satte jag mig i bilen, så bar det av till arlanda. daniel skulle åka till iran. käkade på donken där, sen lämna vi han. när jag & stefan kom ut till bilen hade vi fått böter, på 900 kr. jippi. vi hade visst parkerat på, på & avstigning. blåste mot dalarna, arlanda hedemora falun rättvik. var barnvakt till emmy, och hundvakt till leia. 100 psyk bryt hela kvällen. fick sällskap av min blivande man christoffer, christer var förbi och sa hej också. mattias kom förbi på en snabb cigg. somnade till slut. vaknade före både stefan & emmy. emmy klev upp sist. ungen kan då fan sova, hon sov ändå till klockan tolv. hon kan då sova som mig hon. christoffer var förbi igen och tog ett farväl av mig. åkte med tåget klockan tre. pälsen och & helge kom och hämtade mig. åkte hem hit och käkade lite. gjorde mig klar för kvällen. jag bar klänning, det du :) åkte hem till ville där första groggen blev klämd. dom andra kollade på ice age 2 medans jag fick dricka i min ensamhet. fick underhålla mig genom att ringa runt till folk. åkte hem till helge, så han också fick börja dricka. pappa var snäll och skjutsade oss till hagalund, där en jävligt full syster höll till. jag tröttnade på henne och gick därifrån. jag & pälsen gick hem till sandra, snackade lite skit. vid tolvslaget stod vi ute och kollade på den fina himlen, med en cigg i handen. göttans :) börja året bra. helge kom tillbaka, vi röjde gärnet till takida. var och hälsade på helges hög gravida syster. sen åkte vi till statoil och handla lite köööörv. följde med ville och skjutsade roger & emelie till ornäs. när vi kom tillbaka till sandra låg helge och snarkade. pälsen var rätt galen. vi orkade inte höra på hans fylle snark så ville var snäll och skjutsade hem oss till mig. kunde fan inte sova den natten, låg och vred och vände på mig hela natten. inte allt för mycket sömn. helge ringde vid tio, då var han på G igen. ölen i högsta hugg. så han knatade hem hit. vi käkade upp resten av kalkonen. låg och kollade på tv hela dagen. på kvällen var vi och hälsade på en jätte bakfull sandra. jag var rätt otrevlig och somnade i soffan en stund. somnade vid tio igår kväll tror jag.. och vaknade tio idag :) så nu är man utvilad. hoppas man inte vänder på dygnet igen bara. nu är det fanimej inte långt kvar till åre, gud vad jag längtar. det ser ut som bror min kör upp mig. han är bra avensjuk på mig. det är faktiskt dom flesta. hur firade du ditt nyår?

Ovido - Quiz & Flashcards