Alla inlägg den 15 januari 2007

Av Marie - 15 januari 2007 01:09

har världens kramper í magen. dom kommer och går. när det gör som ondast känns det som någon vrider om hela magen för mig. har varit så hela dagen för mig. trött, ont i huvudet. kroppen mår inte bra. det kan inte bero på alkoholen, för jag har varit nykter hela helgen. spyorna sitter i halsen :/helgen har varit jätte trevlig. i fredags vart det lite tacos med familjen och vänner. senare på kvällen fick jag besök från falun, johan & ante. ante lekte gärnet med emmy, kurragömma och fotboll. på lördags "morgonen" kom helge och hoppade på mig, då var det bara att kliva upp. då var det bad dax i maserhallen. jag, helge och ville var dit och plaska lite. när jag kom hem gjorde jag blir klar för att åka och hälsa på Andreas. Mammsi var snäll och skjutsa dig mig, vi kollade på Ondskan. Sen kolla vi på repmånad, den är ju för bra. Hade det riktigt trevligt ute på vischan. Ingen ville komma och hämta mig så jag sov kvar. I världens obekvämaste säng, min rygg är inte allt för pigg idag. Det är iofs inte jag heller. Ska gå upp på mitt svin kalla rum och läsa boken "Den tusende gången" som jag fick av mamma i julklapp. i morgon ska jag sova riktigt länge..

Ovido - Quiz & Flashcards