Alla inlägg den 22 januari 2007

Av Marie - 22 januari 2007 14:45

Strålade sol idag, vädret påminner riktigt mycket om Wäsa tiden. Jag saknar det stället så sjukt mycket. Roligaste vintern jag varit med om. Saknar folket, alla roliga fester. Toppstugan.. Umgicks med eliten i snowboard världen. Underbart folk. Jag saknar er. Man tog en varm oboy, satte sig i solstolarna ute och tog en cigg, blickade mot backen, man mådde bra. Inga bekymmer, livet bara flöt på där. När våren kom, vi var och handlade engångs grill. Så grillade vi hela bunten. Eller som när jag och Bjurs Hasse och Ronnie satt nere i restaurangen och hade tråkigt. Vi köpte en bacardi razz, och sörpla i oss den, och vart tok fulla. Holländarna som var och tävlade, som var totalt genom goa. Maaaary. Jag vill verkligen spola tillbaka tiden. Stugan vi hade i Gåsvarv, när man gick dit på kvällarna, kolsvart hela vägen. Min och Mickis nattliga massage. Jag hoppas det kommer bli lika roligt i Åre.. Fyra dagar kvar. Men jag har inte fått tag i Hugo än. Och jag åker ju om bara fyra dagar. Han vägrar svara. Börjar bli lite smått nervös. Jag drar ju på kryssning i morgon och kommer hem på torsdag kväll, och måste förmodligen ta tåget 07:10 på fredag morgon. Allting känns så jävla oplanerat.. Igår när jag började packa kom det en skvätt tårar. Nu är det så nära, snart är jag i Åre. I flera månader. Jag har inte fattat det än. Men det kommer gå bra

Ovido - Quiz & Flashcards