Alla inlägg den 6 januari 2007

Av Marie - 6 januari 2007 17:06

Snart 3års sedan vi börja umgås, på riktigt. Dagarna i dammsjön är oförglömliga. hur kul vi hade, gjorde gropar och kastade tennis bollar i ansiktet på varann. du jag och fårrden. det var nåt alldeles speciellt. sen dess har vi varit med om mycket, vi har gjort så mycket. allt från en resa till gröna lund till en chicago (marre) hemma hos mej :) dagarna med dej glömmer jag aldrig, och dagarna blev till månader och år. du blev min bästa vän och det kommer du alltid att vara. vi har bråkat, hatat, älskat, skrattat och gråtit precis som riktiga vänner ska göra. varje gång jag jag mår dåligt eller är ledsen kommer du hem till mej och vickar på röven som bara du kan, och ger mej ett marre flin som skär sej in i själen och som jag tar fram varje gång jag vill Le sej lite :D gullungen, ja de kommer du alltid förbli. sånna vänner som dej hittar man inte hur som helst, man ska vara glad om man nångång ens får en vän som du. därför skriver jag det här, för att visa min uppskattning och tacksamhet till dej, jag vill visa dej vart du står och finns hos mej, tar man inte hand om sina vänner blir man ensam en dag.. fast vi inte ses och bara hörs på telefon, eller ibland inte ens det, finns du hos mej i mitt hjärta alldeles nära och vi hittar alltid tillbaka till varann. och fast vi kanske flyttar ifrån varann eller skaffar familj kommer du alltid vara min marie marrej! jag vet att fast jag skulle bo på en parkbänk skulle du finnas där för mej, och den känslan har man inte med många du tar mej för den jag är och därför har jag gett dej hela mitt förtroende, därför litar jag på dej. min vän, den bästa, du är mitt hjärta, mitt liv min själ! Min ängel, jag glömmer dej aldrig. tack för att jag fick födas och uppleva dej, just dej. är du ledsen är jag ledsen, är du glad är jag glad, hoppar du. hoppar jag. dör du, dör jag... vi är ett du och jag. Jag älskar dej marie. Din Mejlin föralltid.vid sånna här tillfällen gråter man på riktigt, det kallar jag vänskap

Ovido - Quiz & Flashcards