Alla inlägg den 26 januari 2007

Av Marie - 26 januari 2007 01:35

om 11 timmar sätter jag mig på tåget, först mot gävle, där det ska lekas med niklas i två timmar, sen åker jag vidare till åre och är framme 21:30. får underhålla mig med att läsa boken jag fick av mamma i julklapp, även fast jag redan har läst den tidigare. måste ju underhålla mig med någonting iaf. får jag inte tag i hugo i morgon tänker jag ringa han som kommer vara ansvarig på sibylla, han erbjöd sig att jag skulle få sova hos han. pinsamt, jaaaa!har jag tur kan jag åka med jakob, helge & sandra till ikea. för dom skulle åka dit i morgon, det är ju bara nån enstaka mil från ikea i valbo. men jag tror det blir tåget. vem fan kan köra mig till tåget i morgon? jag pallar inte gå med tre väskor. inte en chans.. både mamma & pappa jobbarjaja, det löser sig alltid.snart är jag där :)

Ovido - Quiz & Flashcards