Alla inlägg den 21 januari 2007

Av Marie - 21 januari 2007 04:26

Klockan är mitt i natten, ute är det mörkt. Hela Borlänge är vitt, fullt med snö. Trädgrenarna vajar fram och tillbaka. Mina ögon borde vara trötta. Jag somnade på soffan strax efter tolv, och vaknade vid två igen. Försökte somna om, men det var totalt omöjligt. Om ett fåtal dagar är jag där. Känslan är obeskrivlig. Men att behöva tänka tillbaka på vad man gjorde innan man åkte vill jag inte göra. De här helgen var inte som jag hade tänkt mig. Jag hade tänkt mig en fest, med massa vänner, glädje. Men du vet allt det där.. Istället fick jag sitta hemma tillsammans med familjen, och kolla på tv. Och somna in före krogen stänger. Jag kan inte säga att jag är besviken, jag har själv inte ens försökt. Men någon kunde väl ringa. För nu finns det ingen mer tid till att träffa mig. Inte på flera månader Fick iaf dricka lite och ha skoj i fredags, Pälsen var snäll och drack med mig. Jag hade iaf kul, och det är huvudsaken. Jag inte säga något mer än att vi syns om ett tag..

Ovido - Quiz & Flashcards