Alla inlägg den 11 januari 2007

:)

Av Marie - 11 januari 2007 22:27

Det vart inge IKEA. Istället åkte vi hem till Sandra allihopa, så vart vi så himla sugna på mat. Så vi åkte till Burger King och käkade. Sen var vi ute och sladdade, för snön har ju kommit igen. I morgon ska jag leka med Emmy. Vi ska göra tacos på kvällen, mys :)Jag är så sjukt trött på precis allting. Jag bara skita i allting, i den där jävla kryssningen. Finns så mycket jag vill ut med. Men det går inte. Jag önskar sanningen kom fram din falska fitta!

Av Marie - 11 januari 2007 12:33

Idag bär det av till IKEA med Helge, Sandra & Pälsen. Mycket trevligt. Synd att man inte har nå pengar man kan spendera där. Har varit barnvakt till fasters hjärtegull i tre dagar. Hon kom i tisdags, då var vi bara hemma hela dagen, kollade på film och myste. Igår var vi och fikade på stan med Sandra. På kvällen var vi hem till Pälsen och hälsade på alla kossor. 224 kor har dom. Äntligen fick jag smaka på riktigt mjölk, direkt från tanken. Smakade inge annorlunda, jag tyckte mjölken var riktigt god, fet :) Det hade kommit en kalv på eftermiddagen, åh så söt den var. Emmy gillade verkligen att vara där.När man kom in till stan kände man hur mycket kossa man lukta, usch. När jag kom hem orkade jag inte ens duscha, som jag borde ha gjort, med tanke på hur jag luktade. Men jag var för trött så jag la mig och kollade på tv, vips så sov jag. Och vaknade lite före tolv, för Päls fan ringde och väckte mig. Ska snart knövla mig in i duschen. Som sagt, det bär ju av till IKEA när Helge slutar.Har drömt en massa om Åre, att vi var ett helt gäng som var där, och busade. Om två veckor åker jag ju. Borde ringa Björn och få reda på datum. För jag ska ju på kryssning den 23 Januari. Den vill jag inte missa. Sista natten med gänget, vi som åker är, jag, mamma sandra & helge.Nej nu ska jag slå en pling till Björn. wish me luck

Ovido - Quiz & Flashcards