Alla inlägg den 13 april 2008

Av Marie - 13 april 2008 22:41

Vad ska man säga? Vad ska man skriva? Det är helt sjukt allt som har hänt i den lilla byn i Dalarna. Engla, den oskyldiga flickan. Mördaren borde spärras in på heltid. Hur kan man kan mörda ett litet barn?


Ikväll går mina tankar till familjen och annhöriga!


Rip Engla

Av Marie - 13 april 2008 22:11

Vilken jäkla tjej alltså, 6 år.



Av Marie - 13 april 2008 15:35

Tjoho gott folk. I morgon bär det av till Borlänge, med helikopter. Så himla häftigt. Stannar bara tills på tisdag kväll, åker då helikopter tillbaka hit igen. Josefin från macken följer med mig, ska guida henne i borlänge. Ska även försöka få mamma att vi ska åka till Rättvik och hälsa på brorsan i morgon också, och hälsa på Sofie i Djurmo. Hoppas hoppas! Sen blir det nog en hel dag på kupolen på tisdag, och sen åka tillbaka hit. Dra vidare till bygget och kolla på Takida, wiiiho!


Igår var det Wersens som gällde, burton hade ju sin fest där. Jäklar i min själ va folk det var. Men det var skoj och träffa alla gamla rävare (wäsa folket) Massa massa heta snowboard åkare, i like!


Ska väl packa ner min kära dator nu och bege mig till jobbet, göra beställning. Sen åker jag och Jossan in till stan och sover hos Jocke, så åker vi till blge kl 7 i morgon bitti, och landat en och halv timme senare i daaaalarna!


Syns i morgon då kanske. Jag lovar att jag ska knäppa massa kort!


Om jag inte överlever flygresan, helikopter olyckor är ju ganska vanliga så ska ni veta att jag älskar er allihopa otroligt mycket. Hahaha :)


Au revoir!

Ovido - Quiz & Flashcards