Alla inlägg den 27 april 2008

Av Marie - 27 april 2008 20:31

Idag är det söndags, och allting känns bara skit idag. Inatt när jag kom hem bröt jag ihop totalt. Känslorna vällde över.Låg och funderade på allt. Jag tycker inte jag är värd allt jag har fått uppleva i livet. Det mesta går som en dans på rosor just nu. Jag bor i en underbar by, jag har ett jobb som jag trivs med,underbara kollegor, jag har snart en trea på torget som jag dela med en toppen pingla som Camilla. På torsdag blir jag egen företagare. Jag har underbara syskon som alltid finns där för mig, mina föräldrar ställer upp i ur och skur! Varför ska just jag förtjäna ett sånt bra liv. Jag tycker själv inte att jag är värd det. Någonstans måste det gå åt helvete. Det känns som jag inte alls är värd att ta över på Sibylla. Det finns någon annan här ute som är bättre än mig. Jag borde inte alls sitta på den här stolen på jobbet och skriva i den här förbannade skit bloggen. Egentligen ska jag vara hemma i Borlänge och inte göra ett skit. Leva som jag har gjort, för det är vad jag förtjänar!


När jag dör ska jag då fan hamna i helvete, för det är där jag ska vara!

Ovido - Quiz & Flashcards