Alla inlägg den 29 april 2008

Av Marie - 29 april 2008 23:46

 


När jag slutade jobbet kom crille och hämtade mig så var vi på hem till Duved när jag fick super planen att vi skulle åka till Tännforsen och kika, det jätte fina vatten fallet här. Det var full gas dit och det var som alltid lika fint där. Sveriges finaste vattenfall.






 


Sen kom jag med den smartaste idén om att vi skulle åka till Norge i morgon, crille tyckte det lät som en bra idé. Trondheim i morgon då, nog för lugnt! Först ska vi åka till jobbet kl elva , så ska jag och Björn göra en inventering på allt, sen blir det raka vägen till Norge. På kvällen blir det bullbak.


Här var det glatt humör idag, bull fest bull fest heeela dan!


Av Marie - 29 april 2008 18:23

Nu är det endast två dagar kvar, iiiih. Pirrigt! Dom flesta frågar om jag är nervös. Vad ska jag vara nervös över? Det kommer inte bli någon skillnad ju, förutom att det handlar om mina pengar och inte Björn, och att allt står på mig. I morgon tänkte jag baka massa bullar och kanske göra en rulltårta att bjuda på, och saft och kaffe. De hoppas jag att folk uppskattar.


Tusen tack för alla fina kommentarer jag fick av er, mina underbara syskon.


Sanna, jag blev så himla rörd av din kommentar. Allt du skrev var så sant, men som man har svårt att ta till sig. Men det är nu man förstår hur mycket tid man har lagt ner på det här plejset.


Crille som bodde på Staff förra året är här uppe, han kom i söndags natt. En av världens bästa människor. Så han bor hos mig, veckan ut.. och förhoppningsvis flera månader till. Hoppas hoppas!


Igår hade vi en riktigt mysig kväll, vi grillade massa kött så gjorde jag en potatisgratäng som vi åt. Allt var super gott, sen satt vi (jag, crille camilla och erik) i köket i x antal timmar och bara snacka strunt.


Sommarfesten på torsdag, undra vad man då ska klä ut sig till?!



Ovido - Quiz & Flashcards