Alla inlägg under december 2006

Av Marie - 14 december 2006 00:04

gillar den här bloggen mer. enkel och fin. jahapp, vad ska man skriva då? jag har nyss haft en trevlig pratstund. röksällskap :) jag har minskat ner bra mycket på cigaretter, är rätt stolt över mig själv. men det är ju så tråkigt och kallt å gå ut och röka själv. idag har man varit till arbetsförmedlingen igen, följde med sandra dit. jag satte mig och kollade jobb. nu kryper det i fingrarna. nu vill jag ner till blekinge. varför kom just den låten på just nu? tänker på dig. follow me - uncel kracker. känns som det är hundra år sen jag såg dig sist. det är flera månader sen sist. ofta finns du i mina tankar. tänker på vad du gör, hur du mår. jag saknar dig min älskade vän. som jag sa förut, och säger det igen. förlåt..

Av Marie - 13 december 2006 23:46

jag tröttande på blogg.se för den ville inte funka som jag ville. därför skaffar jag här. tycker den här bloggen är fräschare, cleanare :) vi gör ett försök

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards