Alla inlägg den 7 augusti 2007

Av Marie - 7 augusti 2007 22:52

Solen tittade fram idag också. Lovely.. I morgon blir det att steka fläsket och lukta bacon.


På lördag ska vi ha 100 års kalas, jag vet faktiskt inte hur det kommer bli. Har setat och kollat igenom lite recept, men det är svårt att komma på något som alla kan tycka om, barn som vuxna.


Håller på och vajar fram och tillbaka om hur min vinter ska bli, jag vill till Åre igen. Jag vet med mig själv att, när jag väl kommer dit kommer jag inte ångra en sekund att jag åkte. Det är bara fyra månader kvar, sen går förmodligen mina steg mot Åre igen. Tillbringa en till vinter med Chrille. Självklart blir det att bo på Staff igen, jag och chrille kommer äga där. Försöker få med Sandra dit också, skåningen.



Hade precis besök av Tobbe & Tommie. Vi satt mest och pratade om ingenting, småkryp.



Ska fortsätta kolla lite recept nu..

Ovido - Quiz & Flashcards