Alla inlägg den 30 augusti 2007

Av Marie - 30 augusti 2007 23:19

Det är ett program jag ska följa. Det verkar jäkla bra. Alla tjejer verkar hel goa, och killarna är inte sämre. Jag hoppas Sussane väljer Gävle killen. Det var många dala pojkar som var med. Eller pojkar var dom väl inte. Medelålders gubbar.


Av Marie - 30 augusti 2007 17:37

Det blev ingen vinst för mig igår på bingon, mamma kammade hem 200 riksdaler. Hon vann på en rad, men det var två till som vann, så hon fick dela. Annars var det jätte skoj å spela. Och det är inte varje dag jag och mamma gör något ihop.



Idag är det massa på tv

  • 19:30 Sjukhuset
  • 20:00 Top model
  • 21:00 Diana: Ögonvittnen i tunneln
  • 22:00 Ensam mamma sökes

Så ikväll blir det massa tv tittande, känner mig inte allt för pigg idag. Feber pågång?

Ovido - Quiz & Flashcards