Alla inlägg den 15 augusti 2007

Av Marie - 15 augusti 2007 17:32

Jag vet inte vad det är med folk, men dom har inte fattat att jag har blivit vuxen och faktiskt är 20 år. Dom tror fortfarande att jag är 15 år, dom kallar mig lillen och barnet än. Jag blir inte upprörd över att dom säger det, jag blir mest påmind om mig själv som en trotsig 15 åring. Jag var nyss in på systemet och fick höra "hörru lillen, här får väl inte du handla" Joo tänk för att jag får det.


Jag kommer alltid vara en människa som klarar mig själv, det fick jag lära mig i tidig ålder. Som barn älskade jag att laga mat, det gör jag även nu också. Men det är något jag har nytta av i mina äldre dar. Som 5 åring lärde jag mig koka makaroner, när jag var 8 år försökte jag göra mig första korvstroganoff, jag fick för mig att man skulle ha i mjöl, för att den skulle bli tjock, hittade inget mjöl, men fann potatismjöl, tänkte att det kanske skulle fungera. Ni kan gissa hur det smakade. Jag åt makaronerna som inte var dränkta i min äckliga korvstroganoff. Man lär sig av sina misstag.



Ikväll ska jag dricka med egen alkohol jag handlade på systemet och gå ut på krogen, för jag är en stor tjej :)




Av Marie - 15 augusti 2007 16:12

Fick ett så sött sms igår, trodde jag skulle smälta som glass i solsken


Ska du med ikväll och köpa något att käka, för att sedan åtnjuta det vid mitt köksbord ;-)



Kan säga att maten inte var det lyxigaste, det fanns inte allt för mycket mat att köpa klockan elva på kvälls kvisten. Det fick bli MAX, som vi käkade framför tvn.


Jag kommer än ihåg, det var dig jag såg. När allting hände mig, och mitt liv blev mycket ljusare. Nu vill jag dit igen, till sommaren med dig. Till allt som gjorde livet värt att leva igen.

Jag lever i en dröm,en dröm om sommaren med dig.. Jag kommer aldrig nånsin glömma timmarna med dig. Jag lever i en dröm, som ska bli verklighet när sommaren kommer igen. Då blir det du och jag, som sommaren var för längesen.

Nu har det gått ett par år, tiden har varit svår men innerst inne har vi känt, vi ska mötas igen.

Ovido - Quiz & Flashcards