Alla inlägg den 26 augusti 2007

Av Marie - 26 augusti 2007 22:35

Om ca 2 timmar åker vi mot Göteborg. Ska bli skönt att komma från Borlänge ett par dagar.


Vi hörs och vi syns.

Av Marie - 26 augusti 2007 19:57

I fredags var det fest hos syrran, vi vart ett gäng där. Jag, sandra, tobbe, tommie, gurra, skoog & annelie. Trevligt som fan var det. Vi slirade in på flamingo, hade en rätt hyffsad kväll.


På lördags morgonen åkte jag, mamma och pappa till IKEA och handla, riktigt roligt å få handla till nya huset. Snart flytt ju. Men jäklar vad bakis och trött jag var. Hade riktigt kul när vi satt och käka. Ingår kaffe? Ingår sallad? Hejarklacken i hipp hipp. Så bra! Vad vill ni ha och dricka, kaffe latte :D


När vi kom till Borlänge var vi och lämna Sandras grejer sen bestämde jag mig för att åka med till Rättvik. Tog räsern hem och gjorde mig klar. Sen kom brorsan och hämtade mig. När vi kom till Rättvik var vi hem till Mogge, blanda grogg och åkte ner till bowlingen. Systarna Erisson är kung på bowling ;) Vi satt kvar ett bra tag på bowlingen. Sen åkte jag med kim, thomas och jonis till leksand, in och härja på lucky. Hade fan svin roligt där inne, sista timmen röjde vi loss som fan, dansa mig genom svettig. Hade galet skoj. Åkte till Rättvik med brorsan. Fy fan va trött jag var.


Om fyra timmar åker jag till Göteborg, där ska jag träffa SännaPänna :) Har ju inte sett henne sen maj, lääängesen!



Ovido - Quiz & Flashcards