Alla inlägg den 23 augusti 2007

Av Marie - 23 augusti 2007 22:40

Min äldsta syster har skaffat sig en blogg så jag tycker ni ska besöka henne också :) http://sofieeriksson.bloggagratis.se



Sen har vi också yngsta systern som också har blogg, besök henne också, men hon är lite dålig på uppdatering http://sandraerixon.bloggagratis.se


Av Marie - 23 augusti 2007 22:18

Jag som hade sett ifram emot att få gå på Liseberg, eftersom jag inte har varit där sen jag var 1 år. Då har dom stängt när vi är där. Jävla skit.Dom öppnar igen på torsdag, Men men, tur att Göteborg är stort så man hittar på något annat.


Vet du annars vad man kan göra i Göteborg, ge mig massa tips!

Av Marie - 23 augusti 2007 21:16

Ni vet hon som leder "Du är vad du äter" Vet ni hur gammal hon är? Endast 39 år, och hon ser ut att ha passerat 40 för länge sen. Hennes ansikte är rynkit och med hennes mat vanor borde hon se ut och ha passerat 30. Men icke.


Av Marie - 23 augusti 2007 17:30

Dax för nya äventyr, igen. På söndag natt drar vi till Göteborg och shoppar och går på Liseberg. Ska bli riktigt kul. Det blir jag, pjär, peder och en till. Skoj skoj. Längtar :)



Ovido - Quiz & Flashcards