Alla inlägg den 17 augusti 2007

Av Marie - 17 augusti 2007 16:36

Jag tog bort länken på mitt krypin på Lunarstorm, till min blogg hit. För att se hur många som hittar hit ändå. Man kan även kolla referenser här på bloggen hur folk hittade hit. Folk sökte efter min blogg på google. Tydligen vill man läsa den.

Men säg mig-

  •  
    • Vem är du som läser den?
    • Hur gammal är du?
    • Hur hittade du hit?

Av Marie - 17 augusti 2007 16:29

Okej, jag erkänner. Jag var aldrig ut och gick igår, jag fick aldrig fingrarna ur arslet och gick ut. Orken fanns inte med mig. Jag är en slö människa. Ska snart sätta på mig lite bättre kläder och ta cykeln upp till stan och betala en räkning. Min internetdosa är kvar hos Emma i Blekinge.


Snart kommer Stefan hit och lämnar Emmy, som ska vara här hela helgen. Då blir det liv i huset. Snälla, ge mig den energin som barn har.


Stefan och Emmy blir inte med oss till Gran Canaria. Väldigt tråkigt tycker jag. Vi kommer sakna er oerhört mycket när vi sitter där med våra paraply drinkar i mindnattens sol. Jag hoppas vi alla syskon kommer göra en resa ihop, inom snart framtid. Ni kanske kan komma och hälsa på mig i Åre i vinter, så ska jag guida er genom Jämtlands sköna natur.



Cykeln väntar på mig där ute, dax och bege sig.




Ovido - Quiz & Flashcards