Alla inlägg den 24 augusti 2007

Av Marie - 24 augusti 2007 16:07

En rolig utmaning från http://angelica1987.blogg.se



REGLERNA: Svara på de 12 frågorna, inte i ord, utan gör en bildsökning på Google på ditt svar. Ta den FÖRSTA användbara bilden som dyker upp. Använd den som "svar".

OBS! Glöm inte att lämna en kommentar så att jag kan kolla era "svar"!


1. Vilket år är du född?



2. Hur definierar du din sexuella läggning?


3. Vilken är din bästa egenskap som kärlekspartner?



4. Och din sämsta?


5. Vad söker du hos en partner?


6. Vem var din första hemliga barndomsförälskelse (första bokstaven i förnamnet)?


7. Vilket yrke är det sexigaste du vet?


8. Vilken kändis är hetast enligt dig?


10. Vem hade du ditt första riktiga förhållande med (första bokstaven i förnamnet)?


11. Vilket kroppsdel, förutom munnen, gillar du mest att kyssa på en kärlekspartner?


12. Ett kärlekspar på film eller tv som du gillar?

Av Marie - 24 augusti 2007 15:27

Saknar livet i Åre. Alla dessa fester vi hade. Saknar Staff, vi bodde 22 pers tillsammans på Staff. Folk från hela Sverige. Jag drömde att jag flyttade till Staff igen, men fick inte samma rum, och det kändes skit konstigt.


Staff folket, jag saknar er!


Här fyller Sandra 20 år. Sandra är i mitten, brevid sig har hon Linnea och Max


Jag och Jon

























Av Marie - 24 augusti 2007 02:31

Kom hem för ett tag, har varit ute med Jenny. Vi har inte umgåts på över ett år. Det var frukansvärt underbart att få träffa den människan igen. Vi har kännt varandra sen barnsben. Vi gjorde en favorit i repris. Som vi gör varje sommar, går till statoil och handlar mitt i natten. Men nu har vi blivit äldre och Jenny har skaffat sig ett körkort, så vi åkte bil dit. Det kändes konstigt och fel. Man är van att gå dit. Efter det åkte vi runt hela Borlänge lite därtill. Spelade The pinks och sjöng för glatta livet. Herregud vad jag har saknat den människan. Vi pratade igen all förlorad tid och hann prata lite minnen.


Jenny Hassblom, du kommer alltid förbli min absolut bäste vän!



Ovido - Quiz & Flashcards