Alla inlägg den 29 augusti 2007

Av Marie - 29 augusti 2007 17:44

Då har man kommit hem från Göteborg då. Vi kom till Borlänge inatt, stupade i säng så fort jag såg sängen. Vilken jäkla resa det har varit. Men skoj har det varit. I Göteborg gjorde vi inte så mycket, drack lite och kollade runt. Igår vi var till Universeum och gick runt där. Dom hade tok mycke djur och andra aktiviter. Jag och Sanna hittade mycket som roade oss. Kanske ska berätta att jag träffade SännaPänna i Göteborg. Vi har inte setts sen sommaren festen i Åre den 1 maj. Lääängesen!


Iaf, vi skulle åka hem, men vi åkte ner till Ullared. Det stora köpcentrumet och kollade. Shit vilken stor butik, där fanns verkligen allt. Jag hittade en t-shirt från Barnavdelningen. Ibland älskar jag att vara liten i kroppen, det blir billigt och bra. Sen åkte vi vidare till Gränna, Braehus.. Där var det världens solnedgång så vi stannade där och tog lite fina kort. Efter det åkte vi raka vägen till Borlänge.



Nu ska jag iväg på tutbingo med mamma :)

Ovido - Quiz & Flashcards