Alla inlägg den 2 juli 2008

Av Marie - 2 juli 2008 11:48

Idag kommer äntligen syrran upp, dom kommer komma ganska sent ikväll, dom skulle åka från Djurmo senast halv fem. Och det tar ju nästan 6-7-timmar med bil upp hit. Åh vad jag ska krama om Pontus och Klara.


Killen som skulle börja jobba här i måndags dök aldrig upp, så som vi hade bestämt. Halv elva skulle vi mötas. Men nej, ingen Anton dök upp. Så jag får fortsätta jobba på. Jag hoppas verkligen att jag hittar någon så jag kan få liiite semester i sommar. Vill verkligen inte missa Classic car week. Det gör redan ont i mig att jag missar så pass mycket ändå!


Igår när jag kom hem efter jobbet hade Camilla gjort mat, kyckling gryta med spaggetti. Mums, men lite stark. Hihi.. senare tog jag med mig henne ner till sjön, ville visa henne mitt favorit ställe här nere på land.


Solen har annlänt till byn, klar blå himmel..


Nej man kanske skulle ha stoppat i sig lite lunch, och tagit en glass på det. Låter som en bra idé.



Ovido - Quiz & Flashcards