Alla inlägg den 31 juli 2008

Av Marie - 31 juli 2008 12:59

Då sitter man på tåget på väg från Sthlm. Har haft det riktigt bra där. Kom dit igår vid två tiden. Jenny och Tussan mötte upp mig vid T-centralen. Vi gick in mot stan och käkade nå konstig kina mat inne i Kungshallen, det var ingen höjdare. Sen strosa vi runt i massa butiker, jag handlade lite underkläder och en t-shirt på H&M! Sen åkte vi hem till Jenny, slöade lite och gjorde ingenting.




Åkte bort till Gröna Lund, kollade lite på lasse, men man ville ju hellre åka karusell när man hade betalat för åkbandet. Det var längesen man åkte karusell, man blir barn på nytt.




 




Grönan stängde tio så vi åkte hem, och kollade på film. Simon Birch, jag somnade efter en timme. Var skapligt trött efter en hård dag.


Nu när jag kommer till Borlänge ska jag ta med mig morsan till Kupolen, ska försöka hitta något snyggt till ikväll.


Nu ska jag kolla på film, fördriva tiden på tåget.


Ovido - Quiz & Flashcards