Alla inlägg den 15 juli 2008

Av Marie - 15 juli 2008 09:28

God morgon gott folk. Ni undrar säkert vad jag gör vaken redan nu, halv tio på morgonen. Jag kom hem strax efter sju, och jag var egentligen super trött men jag skippade att lägga mig. Kanske kan somna tidigare ikväll.


Ska snart knata bort till jobbet, leverans idag. Plocka upp alla varor och så. Björn har ju kommit tillbaka efter 3 veckors semester, så det kommer nog bli ett förhör idag. Hahaha!


Igår gjorde vi tacos här hemma, alltid lika gott. Vi käkade oss propp mätta och jag fick min lilla kula på magen.


Trist väder är det idag också, grått och trist. Skulle det inte bli den bästa sommaren på länge?


Just ja, jag behöver massa tips om hur jag ska styla om håret på fredag. Hur mycket ska jag våga klippa, ska jag fixa till luggen? Och vad ska jag färga håret till för färg? Jag behöver verkligen eran hjälp!



tycker om dig!

Ovido - Quiz & Flashcards