Alla inlägg den 28 juli 2008

Av Marie - 28 juli 2008 16:23

Hallå hallå.. snart är jag framme. Jag tror iaf att vi är i Dalarna nu. Ska vara framme i mora 17:40. Då möter brorsan och Emmy upp mig, så åker vi till donken och käkar lite mat. Sen vidare till Rättvik. Det känns verkligen helt underbart att man snart är där. Så mycket som jag har längtat efter den här veckan. Ska bli så himla kul och träffa brorsan och Emmy också, det har jag inte gjort sen april.


Resan har varit okej, svalt på bussen. Åkte från Östersund 12:30, och sitter på samma ställe än. Seeegt. Men det var ett litet stopp i Sveg också. Bussen stannade på Sibylla, självklart. Jag gick in och tog mig en korv med bröd. Mums!


Hela vägen har det varit skog i stort sätt, skit trist. Ska försöka se vart jag är någonstans, vi åkte från Sveg för 45 min sen, och då var det 14 mil till Mora. Nopikoski kanske?



Saknar Erik gör jag också.. men men.. det är bara bita ihop.


Ni får inte glömma att gratta mig i morgon, på den stora dagen. Hela 21 år fyller man. Skit tråkigt att fylla år nu. Inte önskar jag mig något heller. Jag har en underbar familj, syskon, syskonbarn, en underbar pojkvän, underbara vänner. Jag behöver inge mer! Så länge som ni finns vid min sida behöver jag inget extra.



Av Marie - 28 juli 2008 10:05

För nu drar jag till Rättvik.. vi ses där :D

Ovido - Quiz & Flashcards