Alla inlägg den 9 juli 2008

Av Marie - 9 juli 2008 00:59

Vilka guld klimpar man har träffat. Fredrik och Erik, vilka underbara människor. Som underhåller mig och Camilla varje kväll. Igår när jag hade jobbat klart kom dom och plockade upp mig så åkte vi hem till mig så bjöd jag på middag, fläskfilé gryta med ris. Det var väldigt uppskattat. Det är inge vidare att äta själv, så jag tänkte passa på och bjuda dom på fin middag. Camilla var borta på middag hos några vänner som är här och hälsar på.


Erik smygfota mig när jag laga mat

Fredrik intog golvet sin plats på golvet 


Snygging!


Idag var det behagligt väder och jag blev sugen på grillat, ringde Erik och han nappade på idén. Erik hämta mig på jobbet så åkte vi hem så jag fick byta kläder, och plocka upp Camilla. Åkte bort till Undersåker till Fredrik. Grillen var varmt, köttet var marinerat, en underbart god sallad, och världens bästa sällskap. Kvällen var riktigt trevlig, vi satt ute och slogs med myggen (Sväda) som det så fint heter här.



 Åkte bort till deras garage och kollade bilen dom håller på och bygger om. Den bestod bara av en kaross, men den kommer bli riktigt frän sen! Dom hade även en bar där, och det var grymt, massa sprit och grejer. Nästa gång det var fest där så jag välkommen.


Till helgen drar Fredrik & Erik till Huddik, och stannar hela helgen. Hur ska vi då klara oss utan dom? Bill och bull, helan och halvan, piff och puff.

 Man vill bara få krama om dom, berätta hur mycket dom betyder för oss. Vad fan skulle vi ha gjort utan dom?! Vi hade setat i den här lägenheten varje kväll och trötta ur varandra.


Vad skulle jag ha gjort utan Sibylla, det är verkligen där jag träffar alla människor. Det finns nog inte nån från Byn som jag inte har lärt kunna från Sibylla.


Just ja, jag fick fingarna ur arselet i måndags och ringde arbetsförmedlingen, och dom satte genast in en annons. Och vips så hade jag redan två mail. Ska kolla igenom dom i morgon och maila tillbaka till dom. Hoppas det är seriösa sökare.


Classic börjar närma sig, endast 2½ vecka kvar. Jag vill verkligen inte missa det. Bästa veckan på hela året, alla vänner som far dit. Jag måste ner, så är det bara!


Kassa rekord idag! Weeejjj, pengarna rullar in som dom ska.



Ovido - Quiz & Flashcards