Alla inlägg under augusti 2007

Av Marie - 14 augusti 2007 16:21

Jag har blivit riktig torks på youtube nu när man kan lägga in det här i bloggen. Här är en film på Crille från när han åker snowboard i Sundvsall. Igår rättare sagt.

Av Marie - 14 augusti 2007 16:20

Låten är grymt skön och det gör det inte bättre av att den är en grymt söt liten kille som sitter framför datorn och sjunger

Av Marie - 14 augusti 2007 15:52

Det kanske är dumt att längta till vintern redan nu. Man borde passa på och njuta av den sommaren vi har, men det har mest bestått av regn och rusk. Inte många sol dagar. Just nu är det sol, men det blåser.


Det är ju inte så att jag längtar till snön och kylan, fast lite gör jag väl. Mest att få åka snowboard. Måste inhandla en sån till vintern, ska höra med dom i Wäsa om dom har nå bra skit och sälja.


Söka jobb måste jag också göra. Kan inte leva såhär i fyra månader till. Men jag vill fasiken inte ha något jobb i Borlänge. Det får bli som det blir.


Av Marie - 14 augusti 2007 02:08

Det blir en till säsong i Åre. Tanken gör mig glad, jag längtar fruktansvärt mycket. Så då slipper ni mig i 5 månader. Blir samma jobb igen. stekare på Sibylla, haha. Chefen är bra, underbar personal på OK/Q8. Hellre står jag vid en varm grill, än ute vid en lift i -20 eller stressar ihjäl mig på en restaurang.

Det finns inte så mycket annat att välja på där.


Nej shit vad jag längtar, fira in nyåret i Åre, tillsammans med Crille hoppas jag. Han och jag på Staff igen, det kan bli farligt det. Ska försöka få samma rum igen. Rum nummer 10. Crille på 9.


fyra månader kvar..

Av Marie - 14 augusti 2007 02:04

Saknar Wäsa sjukt mycket. Längtar till Kickoffen sparkar igång i december, eller så fort snön har kommit och parken är körbar.

Av Marie - 13 augusti 2007 18:35

Snart bär det av till Gran Canaria, 19 September. Det ska bli så underbart. Då fyller Syster Sofie år och mamma, på samma dag. Det är lite fränt.


Annars då? 100 års kalaset var hur trevligt som hellst. Bättre än förväntat. Jag är hel nöjd. Det vart knyt kalas, alla åt av alla. Riktigt trevligt var det. På kvällen var jag och Annelie ut på s2. Var väl inte den roligaste kvällen man varit med om. Men det dög. När man går ut i Borlänge känns det som alla tittar på en, man får inte vara ifred.


bilder läggs upp varje dag på bilddagboken, ta en kik där vettja :)

http://marieerixon.bilddagboken.se

Av Marie - 10 augusti 2007 16:45

Vad håller vädret på med? Kan det inte bestämma sig, ska det vara regn och rusk eller ska det vara strålande sol sken. Konstigt det där.


Har haft två underbara nätter, gammal kärlek rostar aldrig..



Vad ska man göra ikväll då?



Av Marie - 8 augusti 2007 18:44

jag bjuder på en till bild

Ovido - Quiz & Flashcards