Alla inlägg under april 2008

Av Marie - 7 april 2008 19:37

God kväll mina kära läsare. Ligger i sängen med datorn på magen, typ. Är så trött idag. Har ingen lust eller ork till någonting. Egentligen borde jag bara ta det lugnt, medans jag kan. Jag kommer nog jobba ihjäl mig en vacker dag. Jag jobbar ju sex dagar i veckan, och när jag väl är ledig är jag alltid upptagen med annat. Jag hinner fasiken aldrig vila. Blir väl värre när man blir egen företagare. Iiiiiih, jag bara älskar att säga det. Det känns så himla kul. Jag kan inte göra något annat än le. Det gick ju verkligen skit för mig i skolan. Jag har knappt gått i högstadiet, struntade totalt i skolan, i precis allting. Fy fan vad envis jag var i tonåren. Iofs är jag fortfarande envis, men idag förstår man att man kan inte alltid få som man vill.



Ledig i morgon, ska till banken och träffa Lennart. Ska gå igenom massa saker. Sen blir det att hänga med Jossan hela dagen.


Gruvar mig för den dagen hon kommer lämna åre, mig, macken. Jag kommer nog stor tjuta som ett litet barn. Vill ju att hon ska vara kvar på macken, vem ska jag annars dampa och äta massvis med godis med?


Josefin Nordling du är bäst!



Fick skjuts hem av fjällturken idag (tanzer) vi skjutsade hem Jossan först, där vi även körde fast i snön. På väg till Duved poppade vi turkisk musik, haha det var så jäkla roligt.



Har ni haft en bra helg?

Av Marie - 5 april 2008 18:47

Ibland känns det verkligen så. Här spelar det ingen roll vad de är för dag, varje dag är en fest! Det har blivit lite väl mycket utgång dom senaste 3 veckorna. Borde väl passa på innan alla nattklubbar stänger igen för säsongen. Sen blir det bara Dahlboms som är öppet.


Igår hamnade jag på Bygget, efter 2 minuters övertalande från Erika och Emelie. Jag var dessutom nykter, och hade en riktig rolig kväll. Jag dansade hej vilt med Jon Olsson folket. En kille beställde in en stooooooor champange flaska, som säkert rymde 10 liter. Jag har massvis med bilder att lägga upp.


Ikväll blir det också utgång, på bygget. Nykter. Slutar klockan tio här, sen blir det vidare ner till panget, och slut stationen blir bygget.


Schnnyyyyyyggt!


Tjarååå

=)

Av Marie - 2 april 2008 23:00

Jag blir lika besiken varje gång, ingen vågar riktigt erkänna att ni läser min super duper roliga blogg. Men men, som tur så är iallafall mina syskon ärliga och svarar.


Jag saknar er så mycket


Sandra, Sofie, Stefan, Kusin Pia, Moster Siw, Mamma & pappa, Mormor, Jenny, Tobbe, Johan, Malin. Ni finns ofta i mina tankar


Plus alla mina underbara goa syskonbarn, Pontus, Klara & Emmy.


Jag älskar er allihopa så mycket!











Av Marie - 1 april 2008 23:52

Allt fler börjar hitta hit.


Berätta gärna vilka ni är som läser =)


Namn, ålder, bor?



Jag tycker ni är alldeles för fega för att erkänna vilka ni är. Jag har ca 50-60 besökare om dagen. Självklart vill jag också veta vilka det är som läser


Av Marie - 1 april 2008 23:02

Idag var det verkligen strålande solsken, och gissa vem som jobbade? Kan det vara jag. Men jag försökte underhålla mig ute så mycket jag kunde, jag sopade bort allt grus, och hackade bort all is från bänkarna.


Idag kom jag till jobbet i mina pumps, björn var kvick och tog ett kort. Så går det när man följer med på efterfest och däckar där och måste gå med sin party outfit till jobbet. Jag skämdes ögonen ur mig.


1 april idag, jag kan ju absolut inte det här med att luras. Jag kan inte hålla mig. Jossan försökte lura mig, men jag fattade ganska direkt att hon skämtade.


Pallade inte bygget idag, det har blivit alldeles för mycket utgång den senaste veckan.


Åh, idag gjorde jag världens godaste mat. Allting var hemlagat, köttbullar moset och gräddsåsen. Det vart förbannat gott. Det blir det i matlåda i morgon.


Filmen jag har försökt kolla på tänkte jag se klart idag, tredje gången gillt kanske? Jag har alltid slagit på den när klockan har varit ca 2 på natten, och sen har jag däckat efter 10 min. Likabra att se nu så jag lämna tillbaka den i morgon!



Ovido - Quiz & Flashcards