Alla inlägg den 7 juni 2008

Av Marie - 7 juni 2008 23:19

Igår hade jag en riktigt underbar dag, det kunde inte bli bättre. Jag är så nöjd med min dag. Strålande solsken, sola nere vid Holiday, jag tog fram min gamla gymnastik kropp och stod på händer och gjorde både flickis och handvolt, middag på broken på ute serveringen, drinkar på terassen på Dahlboms, flumma järnet hemma hos mig, och ännu fler drinkar på Dahlboms. Jag spenderade hela dagen med Josefin och Daniel. Tack för att ni kom och gjorde min dag till något bättre.





Dagen kunde varken bli bättre eller sämre.






Nu ska jag luta mig tillbaka här i soffan och kolla på filmen jag tog med från macken, och trycka i mig min stora godis påse som står här brevid.


Jag hoppas ni också har haft en underbar helg, med massa sooooool.




Ovido - Quiz & Flashcards